SHEENARD MONDJA…

Minden, ami fennakad a rostán

Sörözés a balhé mellett

  • szeptember
  • 21

4:13 pm Gondolatok, Megtörtént

Miközben mi a Váci út mentén a Patkó Bandi sörözőben SFportáloztunk, kint megint forrongott az utca. Legújabb háromnapos nemzeti ünnepünkön (szeptember 18-20) újra kivonultak az utcára símaszkos népviseletbe öltözve azok a mélymagyarok, akik szerint az ország akkor lesz szebb, erősebb, ha néhanap rágyújtunk valakire egy autót vagy cipőkkel szórjuk meg a budapesti utcákat.

Furcsa módon a rendteremtés vágya hívta életre a Magyar Gárdát, akik körül aztán az utcán rendre megjelennek ezek tarkopaszra nyírt bakancsos fiuk. A gárda egyenesen áll, majd oszlik, s ami mögöttük marad, az olyan mint a folyó tetején úszó hordalék. Zörög, recseg, torlódik és rombol. Érdekes lenne látni, ahogy a gárdások megrendszabályozzák ezeket a fiúkat – mert mondjuk kezdhetnék akár ezzel is az ünnep utáni szolgálatot.

Szóval megint könnygázillatot hord a szél a Parlament és az MTV épületénél. Azt hiszem, túl jó dolgunk van mostanság, sehol egy háború, éhezés, földrengések – azért ez a határtalan erő. Lenne egy árvíz vagy valami jó kis katasztrófa, akkor nem lennének tüntetések. Lenne valami tornádószerű dolog, ami lecsap Budapestre, mint Nem Orleans-re. Akkor jöhetnének a vidékről a Magoszosok a traktorral (kivételesen) segíteni, és a símaszkos-bakancsos fiúk is levezethetnék fölös feszültségüket a romeltakarítással. Gerendát föl a vállra, aztán masírozni vele a teherautóhoz.

Tudom, hülyén hangzik, de néha még egy természeti csapás is jobb, mint ezek. Mert a természeti csapásnál az emberek jó oldala mutatkozik meg, itt meg a buta, korlátolt seggfejeket látom csak – és ez történetesen nem csak az én mentális egészségemet teszi tönkre, hanem az egész országét.



61 comments

Azért természeti csapásoknál sem mindig csak az emberek jó oldala mutatkozik meg. Emlékszem, a Catrina idején a kiürített New Orleansban rablóbandák garázdálkodtak, meg pakolták kifelé az üres házakat.

Posted by adeptus, on szeptember 21st, 2008, at 5:39 pm. #.

Gondolom arrafelé utána senki nem ugrált, amikor a zsaruk megfektették a gumibotjukkal a fosztogatókat…

Posted by sheenard, on szeptember 21st, 2008, at 5:45 pm. #.

Hát persze, mert ott egyértelmű volt, hogy ki a fosztogató, nem nagyon járt arra más.

Posted by adeptus, on szeptember 21st, 2008, at 6:06 pm. #.

Épp a faterral néztük a híreket, és azonmód jött a megoldás ezekre a hiperaktív egyénekre: Nem csak a rendőröknek kellene azonosítót viselniük, hanem mint (nem tudom, melyikben) valamelyik skandináv országban, a felvonulók is kötelesek regisztrálni magukat, illetve azonosítót viselniük!!!
És igen, egyetértek, a Magyar Gárdának is illene akként viselkednie, amilyennek láttatni akarják magukat!
és vessen magára az, aki üveget hajigál a rendőrökre, megérdemelné, ha ellátnák a baját, csak úgy emlékezetesen, nem maradandóan, mert kegyetlenek és vérszomjasak mi sem vagyunk; csak nyugalmat szeretnénk!

Posted by Howard, on szeptember 21st, 2008, at 6:09 pm. #.

Az is furcsa nekem, hogy ha én most egy tökös ősmagyar gyerek vagyok, akkor miért kell maszkot húznom, miért nem vállalom fel, hogy ki vagyok?

Posted by adeptus, on szeptember 21st, 2008, at 6:12 pm. #.

Azért néhány tárgyi tévedésre had hívjam fel a figyelmet:
1, még a TV2 felvételein is látszik h a Gárda tagjai nyugtatni próbálták a népet, és amikor elszabadult a pokol akkor a Bombagyár fantázianevü közösségi portál szervezésében megjelent személyekkel együtt a gárda is le vonult, sőtt a szervezőjük a saját honlapján tett nyilatkozatot hogy a hülye paratszokkal ők nem vállanak közösséget, mert azok csak részeg barmok, mint azok akik a kocsmában elveretik magukat pár sör után.
Ja hogy erről nem beszéltek a TV2 naplóban? bocsi…

2, a rendőrség egy amúgy nem engedélyezett, rákkeltő anyagot használt könnygáznak, a neve CR. CR-t a 60as évekbeli délafriaki apartheid meg a szovjetúnió használt.
Ja hogy erről nem beszéltek a TV2 naplóban? bocsi…

3, A rendőrökről annyit hogy az EU az illegális oszlatások miatt már sokszor megbüntette a rendőrséget.
MEgsúgom hogy eddig kb 300 milliót pereltek le a rendőrökről ilyenek miatt. Pl amikor lelelőtték a könygáz gránátot a templomba.
Ja hogy erről nem beszéltek a TV2 naplóban? bocsi…
Ugyanis kedveseim most is a rendőrök “lőttek” először. Lekönygázozták az embereket mert közel mentek a kordonhoz. Szerintem ha téged egy bejelentett felvonuláson, akár egy fiktív scifi utcabálon pofán fújna a rendőr egy olyan könnygázzal ami fulladásos rohamot, időleges vakságot és emiatt pánokrohamot okoz, csak mert nem tetszik neki a pofád (ő rühelli a klingonokat, te meg annak öltöztél :) akkor te sem örülnél neki túzottan…

4, El kellene talán azon is gondolkozni hogy ezek az emberek mért olyan elkeseredettek hogy kimennek az utcára. Eehiszem hogy a légkondis audiból nem látszik de nagy szarban van az ország. Az emberek fele a fűtés számlát is hitelből fizeti. A lakosság 40% szegénységben él és ez az elmúlt 6 év termése. Nem csoda ha ki vannak akadva. Aztán lehet ostoba és süket politikai slungokat nyomatni orbánról meg gyurcsányró, de a többségnek mindkettőből elege van már…
Aztán a kérdésem: Az a bűnöző aki szétlopja az országot, elcsalja a választásokat, vagy aki toltakozik ez ellen?
A módszerrel én se értek egyet, de ők legalább próbálkoznak és nem csak várják birka módra hogy őket mikor vágják le. Ennyi, Köszönöm

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 6:37 pm. #.

JA ÉS A CIPŐK:

a cipőket a szabadság térre akarták volna vinni a cigánybűnözés névtelen áldozatainak emlékére. A cipők közt volt az Olaszliszkán lemészárolt Tanár egyik cipője is.
Ja hogy ezt se említette a TV2… bocs…

Talán először a dolgok okait kellene nézni, utánna olvasni és utánna írni. Ahogy az orvosok mondják: a Kór a lényeg és nem a tünet.

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 6:44 pm. #.

GaborV:
Az tök jó, hogy egy nappal az események után már alapos vegyelemzésnek vetették alá könnygázt. A Gárda a jelek szerint nem tud rendet tartani, mert már az Andrássy úton is folyamatosan rasszista jelszavakat skandált a tömeg, ne mondd már, hogy ez normális! Amikor meg balhé van, akkor nem lelépni kéne, hanem megkísérelni rendet csinálni.

És az ilyen garázdák pont jók arra, hogy hiteltelenné tegyék a jelenlegi kormány elleni békés tiltakozásokat is.

Posted by adeptus, on szeptember 21st, 2008, at 7:18 pm. #.

adeptus:
kémia: A CR borsra emlékeztető szagú, halványsárga, kristályos por. Csak ez néz ki így. A CS is lehet por, de fehér, és szilárd formában nem használható! Az OC és a CN pedig folyadékok. Az utóbbi 3 amúgy teljesen legális, te is vehetsz önvédelmi célokra 50ml-es mennyiségig.
+ Az egyik tüntető haza is vitt egy ilyen kilőtt patront.

“A Gárda a jelek szerint nem tud rendet tartani”
Mért ki mondta hogy tud? Nem is azért mentek oda, csak megpróbálták. Eleve nincs a gárdának sem jogi sem fizikai eszköze ahoz hogy kb 500 részeg barmot rendre utasítsanak. A másik 2500 tüntetővel meg el is hagyták a terepet az első komoly rendbontások után.

Amúgy ez az 500 miépes focihuligán mindenkibe beleköt, nyáron a bombagyár békés felvonulását is megdobálták, tehát még csak a radikáljobbot se kímélik. Egyszerű barmok. Ennyi.
Itt egy ismert radikáljobbos személy írása róluk: http://bombagyar.hu/showpost.php?post=1357

” az Andrássy úton is folyamatosan rasszista jelszavakat skandált a tömeg, ne mondd már, hogy ez normális!”
Dehogy normális. De a mai magyar közéletben mi a normális? NAponta 2-3 embert mészárolnak le a falvakban a cigányok pár méter drótért vagy a 20ezer forintos nyugdíjáért. Ez normális? (igen cigányok, és ez NEM rasszizmus hanem ténykérdés, ha nem hiszed gyere el Győrszentivánra aztán a saját szemeddel láthatod, északkelet és a déldunántúl falvaiban olyan rossz a közbiztonság hogy sztm te azt el se tudod képzelni,) Lopcsány meguszott egy beismert választási csalást, az újságírók és az önkormányzatok felét lehallgatják. Ez normális? (megjegyzem félreértés ne essék orbánék se jobbak egy hangyányit sem)

Tehát minden viszonyítás kérdése. Szerinted mi okozott több kárt? 3 autó felgyújtása vagy hogy a romák ellopták az erzsébethíd(?) felújítására készített fémelemeket és akkor a vasútnak okozott havi szinten is milliárdos károkat nem is említettem meg.
Aztán lehet rasszizmusról meg fasizmusról rizsázni, csak ne lepődjön meg senki ha Szabolcsban vagy Baranyában elkezdik egymást vasvillával gyilkolni a falusiak. És akkor nem 3 autó fog kiégni hanem komplett falvak. És ha azt hiszed hogy ez túlzás, akkor olvass utánna hogy mi történt szlovákiában pár éve, amikor egy komplett páncélos ezreddel kelett rendet tenni.

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 7:48 pm. #.

“Tüntetnek a Kossuth téren? Nem baj, majd megunják és hazamennek.” Hát nem unják meg? Még ebben sem volt igaza?

Posted by Ogre, on szeptember 21st, 2008, at 7:57 pm. #.

GaborV: Nos, pontosan azért, hogy ne történjen meg a falvak kiégése, kellene a rendőröknek még több jogot adni. Aki álarcban van, az egy hónap elzárást kapjon, bárki, bármit eldob, amivel nyolc napon túl gyógyuló sérülést okozHAT, az két hónap elzárást. Ha el is talál valakit, az fél év. Molotov koktél birtoklása fix két év, eldobása fix öt év.

Őszinte leszek: nem érdekel, mi van a könnygázban. Fogadjunk, hogy te elfogadod, hogy valaki 220-szal megöl pár birtokára behatoló romát, de ugrálsz a könnygáz miatt. Ez a nevetséges. Ha felszólítanak, hogy gyere ki a templomból, akkor gyere ki. A rendőrnek legyen meg a joga, hogy intézkedjen, az állampolgár meg fogadja el ezt. Egyrészt az a bajod, hogy nem intézkednek a romákkal szemben, másrészt meg az, hogy feloszlatja a tömeget, amit különben te magad is csürhének nevezel.

Nincs itt valami ellentmondás?

Ne lepődj meg, ha autók égnek ki, amikor az olyanok, mint te folyamatosan támadják a rendőrséget, s az politikai nyomás alatt van, és sokkal visszafogottabb, mint kéne. Nem mernek intézkedni, az ügyészségről meg ne is beszéljünk.

És még valami: nem volt választási csalás 2006-ban. Aki ezt mondja, az nem mond igazat. A szavazóurnákhoz mentünk, és bedobtuk a szavazatokat, amiket összeszámoltak azok a bizottságok, amik szintén törvényesek voltak. Egyes egyedül egyetlen ember van, akinek a megválasztása nem felel meg az Alkotmány szavának: az pedig Sólyom lászló, akit NEM titkos szavazással választott meg a t. ház, mivelhogy a padsorokban ülök egyik fele leellenőrizte maguk között a szavazatokat.

Bocs.

Posted by sheenard, on szeptember 21st, 2008, at 7:58 pm. #.

GaborV:
Várjuk az értelmes és használható javaslatokat a cigánykérdés megoldására. Az olajjal való tűzoltást nem tartom jó módszernek.

Posted by adeptus, on szeptember 21st, 2008, at 8:01 pm. #.

Sheenard:
Egy szakszerűtlenül lebonyolított titkos szavazás attól még jogilag titkos szavazásnak minősül.

GaborV:
Szerintem sem volt választási csalás 2006-ban, bár el kell ismerni, néha kényelmesebb mindent az államhatalomra fogni.

Posted by adeptus, on szeptember 21st, 2008, at 8:06 pm. #.

“NAponta 2-3 embert mészárolnak le a falvakban a cigányok pár méter drótért vagy a 20ezer forintos nyugdíjáért. ”

Forrás?

Amúgy az is tény, hogy a “magyarbűnözés” messze több anyagi kárt okoz, mint a “cigánybűnözés”.
Lehet, hogy az ellen kéne inkább tüntetni, ha már méricskéled a károkozások mértékét… Az is érdekes kérdés, hogy mennyivel könnyebben kerül sittre egy tyúktolvaj roma, mint egy fehérgalléros elkövető.

Nyilván egy elég jól körülhatárolható bűncselekményi kör zömmel cigány elkövetőkhöz köthető, de személy szerint nekem az olyan általánosítás undorító, amely válogatás nélkül húzza rá a bűnelkövetői vádat emberek egy csoportjára. Piszkosul felháborodnék, ha bárki fenyegetni kezdene, csak mert magyar vagyok, mint a korrupciós, sikkasztásos, adócsalási ügyek elkövetőinek zöme…
Aki bűncselekményeket követ el, keményen meg kéne büntetni és nem azt nézni, milyen származású. Szívesen tüntetnék ezért hatékony rendőrséget, pártatlan ügyészséget és törvény előtti valódi egyenlőséget követelve.

Posted by sezlony, on szeptember 21st, 2008, at 8:11 pm. #.

Üdv!
Most komolyan? Ki az az őrült, aki odamenne a verekedő részegek közé rendet tenni? Ezek az állatok pedig odamennek, ahová akarnak, és akármilyen békés is a tüntetés, poklot csinálhatnak belőle. A rendőrök pedig zsigerből használják a könnygázt bárkire, és ez se normális.
Ezer sebből vérzik ez az ország, és egyesek elvárják, hogy normális működjenek a dolgok teljesen maguktól. Azok a kivénhedt politikusok csak ücsörögnek a hálójuk közepén, és röhögnek a markukba… Lopnak, csalnak, hazudnak, és már fel se háborítja az embereket, mert buták/belefásultak/vagy nem is érdekli őket. Aki odafigyel, és nem veszi észre az igazságtalanságot, meg a hazugságot, az nézze már meg jobban… és háborodjon fel.
A rasszizmusról pedig annyit, hogy nem is létezne, ha a cigányok nem lennének olyanok, amilyenek. Budapesten is van belőlük, igaz? Ti mely kerületekbe nem mernétek jó szívvel betenni a lábatokat, és miért?
GaborV: Lusta dög vagyok… Mi történt Szlovákiában?

Posted by Malkavita, on szeptember 21st, 2008, at 8:18 pm. #.

sheenard:
” a rendőröknek még több jogot adni.”
Erre csak 2 példát mondok:
1- XY emberke MOST rendőrezredes, 25 évig jelentett III/III “Kázmér” álnéven, például egy helyi tanár családot miatta vittek el egy kunsági tanyába mergohadni. Ha azt hiszed egyedi eset akkor hatalmasat tévedsz.
2- Dicsekedtek a TVben a zsaruk: “Az Andrássy úton lefoglatak bombákat, molotvkoktélokat, vegyszereket”. Csak sajna napvilágra került a jegyzőkönyv: 3 tálca tojás, egy vajsav nevű halcsali és 1 liter piros ételfesték.

“Fogadjunk, hogy te elfogadod, hogy valaki 220-szal megöl pár birtokára behatoló romát”
1- Teszem azt ha hozzád törnének be kéthetente romák és vinnék el mondjuk a kézirataidat, számítógéped és a rendőrség telibeszarná adolgot, még helyszinelő se jönne ki, akkor te gratulálnál nekik vagy előkerülne a konyhakés?
“de ugrálsz a könnygáz miatt.”
2- Rákkeltő anyagot eregetni pesten szerintem nem igazán etikus dolog. Van kb 50 féle könygáz, mért pont azt az egyetlent eregetik ami rákkeltő és kultúr országokban (mint akár oroszország) rég be van tiltva??????????????????????????????????????????????????

” A rendőrnek legyen meg a joga, hogy intézkedjen, az állampolgár meg fogadja el ezt”
” Ha felszólítanak”
Hát ez a gond, hogy nem szólítottak fel senkit távozásra. 500 idióta miatt további 2500embert árasztottak el könygázzal. Attól hogy a szomszédod betör a boltba gndolom nem szeretnéd ha téged is bevarnának 2 évre.
És ez már az N+1edik alkalom volt erre és majd 2 év pereskedés múlva megint megvégják a rendőrséget 50 millióra jogtalan itézkedés miatt. Szerintem is ellentmondásos ha a rendőrök telibeszarják a tövényeket.

“Ne lepődj meg, ha autók égnek ki, amikor az olyanok, mint te folyamatosan támadják a rendőrséget, s az politikai nyomás alatt van, és sokkal visszafogottabb, mint kéne. Nem mernek intézkedni, az ügyészségről meg ne is beszéljünk.”
Ha hiszed ha nem én ezzel egyetértek. A rendőrség szét van züllesztve, gyakorlatilag az autósok szétbirságolásában és a könygáz eregetésben kimerül a rendőri jelenlét. Szerintem is erős rendőrség kelene. De az sem megoldás hogy szétvernek mindenkit. Mindkét véglet egyformán rossz. Tudod. Arany középút.

“És még valami: nem volt választási csalás 2006-ban. Aki ezt mondja, az nem mond igazat.”
Idéznék egy klasszikust:
“hazudtunk reggel, éjjel, meg este” … “nyilvánvalóan végig hazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz.” … “Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük”

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 8:33 pm. #.

Hurrá, kitört a flame-war, részemről ennyi.

Posted by adeptus, on szeptember 21st, 2008, at 8:35 pm. #.

sezlony:
“forrás?”
az élet. Nem hiszed el? utazz el egyet Szabolcsba, kérdezd meg a helyieket. Vagy menj el egy random börtönbe. Garantálom hogy 10 emberből legalább 6 kisebbségi lesz.
Ha nincs kedved börtönlátógatóba menni olvasd el az olasz és a finn statisztikákat. A cignyok alig 60%-a ült ott börtönben. Amióta romániából kb 300 ezer cigány áttelepül olaszországba sztd hány %-al csökkent a bűnözés. NEm lövöm le a poént, nézz utánna. Google (angol nyelven)…
Persze nálunk ilyen statisztika nincs, mert a Kolopár Orbán félék visítanának hogy rásszizmus. Mikor elsikasztott 13 miliót akkor bezzeg nem sipolt.

“Amúgy az is tény, hogy a “magyarbűnözés” messze több anyagi kárt okoz, mint a “cigánybűnözés”.”
Szerintem is. Sokkal súlyosabb dolog mondjuk az illegális MP3 letöltés mint megerőszakolni egy 80 éves nőt miután elvették a nyugdíját. Igazad van…

“mennyivel könnyebben kerül sittre egy tyúktolvaj roma, mint egy fehérgalléros elkövető.”
semennyivel a tyúklopás vagy a kábellopás csak szabálysértés, 10-100 ig terjedő bírság amit úgyse tudnak behajtani mert nincs legális keresete. Viszont az öreg hölyg akinek elvisizk az összes tyúkját valsz az utcára kerül mert a tojásokból meg a húsból fefolyó favi 5-6 ezer foritból fizette a villanyszámlát.

“Aki bűncselekményeket követ el, keményen meg kéne büntetni és nem azt nézni, milyen származású.”

Társadalom földrajz 1. óra: minden társadalmi eseménynek vannak etnikai vonatkozásai
Azért lenne hozzád egy krédésem, szerinted teljesen mindegy hogy 9 millió magyarból félmillió a bűnöző és egymillió cigányból is félmillió?
a 6% és a 60% az azonos? NA ne viccelj már…
Látszik nem érted a dolgot. Ez nem a bőrszínről szól. Ez arról szól hogy az elmúlt 18 év elcseszett kisebbségplitikája miatt felnőtt egy egész generációnyi cigány akik azt hiszik hogy nekik alanyi jogon jár a segély és a törvény felett álnak. 00 ÉVIG NEM VOLT GOND A CIGÁNYOK ÉS A MAGYAROK KÖZÖTT, CSAK AZÓTA ROMLIK A HELYZET AMIÓTA A PÁRTOK KILÓRA VESZIK A CIGÁNY SZAVAZATOKAT.
Nem rasszista vagyok, csak:
én láttam már megerőszakolt lányt, te nem
láttam már kifosztot idps hölgyet sírni, te nem
láttam már szétlopott tanyát, te nem
láttam már véresre vert fiatalt, te nem
én tudom miről beszélek, te nem
ennyi

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 8:48 pm. #.

adeptus:
“Várjuk az értelmes és használható javaslatokat a cigánykérdés megoldására. Az olajjal való tűzoltást nem tartom jó módszernek.”

Én sem.
megoldási javaslatok:
1- megszüntetni a szétsegályezést. Tessék utánnanézni hogy egy áltagos 5 gyerekes cigány család mennyi segélyt kap. Mivel én ezt tanulom segítek kicsit számolni:
(minden összeg XYezer forintot jelöl) 20 / gyerek segíjke. 2-50 között lakhatási. 12 vagy 24 / gyerek szoctám. Ingyen bérlet, köny, amit pénzt kapnak, tehát valsz a kocsmába kerül és nem a könyvesboltba mert senki nem ellenőrzi. (Láttatok már cigányt 5 éves Mercivel menni a segíjkéért aztán 200 ezer forintot beledobni a játékgépbe? én már egy párszor igen.)
2- megszüntetni a “megélhetési bűnöző” kategóriát. MA egy cigány ha ellop tőleg 30 ezer forint értékű eétkészletet, akkor kap egy ejnyebejnyét meg 50 ezer bírságot amit úgye tudnak behajtani.
3- A cigányok nagyrésze iskoláztlan és pont ezért lesz bűnöző. Kultúrált országogban egyzserüen elveszik a gyereket a szülőtől ha nem járatja iskolába. Szerinted mért analfabéta a cigányság 80%-a egyes területeken?(2003, Jász-Nagykun megyei adat, szintén táradalom földrajz óra)
4- Segélyért közmunka program elég ígéretes. HA kombinánák némi felnőttoktatással akkor talán be is válna.
TARTALÉK TERV- Szlovákiában egyszerüen pontott tettek az ügy végére. SZanaszéjjel vertek pártucat cigányt azóta a cigánybűnözés megszünt ott. Nem mondom hogy jó megoldás, de ott bevált.

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 9:00 pm. #.

És a százalékok (amik nyilván nincsenek bent a tv2 naplójában) rögvest legitimálják is a tyúktolvajok megölését meg az ártatlanok ablakán való belődözést meg ilyesmit nyilván. A százalékok semmin nem változtatnak - a bűnös bűnös, az ártatlan meg ártatlan.

A tipikus fehérbűnözés meg nyilván az mp3-letöltés (az különben a magyar törvények szerint nem is illegális, csak szólok), ja.

Voltam Szabolcsban öleget, részben onnan származik a családom. Falvakban is jártam. Nekem nem mesélték, hogy napi két embert ölnének meg a cigányok, aztán meg a Napló is milyen frankón elhallgatja ezt is. Ráadásul a fordítottja is megtörtént a minap Fényeslitkén; vajon annak a cigány fiúnak, akiket két mp3-letöltés közben agyonszúrt a fehérember, kirakták a cipőjét a Szabadság térre?

Nagyon-nagyon könnyű mindig másokban látni a hibát.

Posted by kamper, on szeptember 21st, 2008, at 9:05 pm. #.

GaborV: III/III-asok… XY rendőrezredes… YZ jobbos politikus… ZW püspök Q egyházmegyében… ilyenek mindenütt vannak. Kiemelni egyet erőteljes túlzás. Vikidál? Csurka?… Vannak még ott is…

A rendőrök megtalálták azokat. Te nem hiszed el, semmi gond. szíve joga mindenkinek elferdíteni a tényeket.

Mellesleg az öszödi beszéd egészét kell tekinteni. Számomra nagyobb gáz, ha valaki azt mondja ki az emberek szemébe, hogy “én nem hazudtam soha”.

Posted by sheenard, on szeptember 21st, 2008, at 9:08 pm. #.

Ez így van! A cigányok és a zsidók sokkal tisztességesebbek, mint ti, mocskos semmirevaló tisztátalan magyarok! Tenyésztjük a cigányokat tonnaszámra, és amikor már jól elszaporodtak, kiírtunk titeket, és a szánalmas városaitok helyét felszórjuk sóval, hogy a mocskos fasszopó fajtátoknak mégcsak az írmagja se maradjon! MEGDÖGÖLTÖK! !!!יהוה

Posted by Dávid Népe, on szeptember 21st, 2008, at 9:19 pm. #.

Sheenard:
A kérdésre nem válaszoltál:
Teszem azt ha hozzád törnének be kéthetente romák és vinnék el mondjuk a kézirataidat, számítógéped és a rendőrség telibeszarná adolgot, még helyszinelő se jönne ki, akkor te gratulálnál nekik vagy előkerülne a konyhakés?

“A rendőrök megtalálták azokat. Te nem hiszed el, semmi gond. szíve joga mindenkinek elferdíteni a tényeket.”
Miket találtak meg? Nem az elveszett fegyverről írtam, hanem egy kilőtt de be nemindult könygáz gránátról.

“Mellesleg az öszödi beszéd egészét kell tekinteni.”
értem, gyurcsány igazmondó jöszívő hazafi, orbán becsületes országépíő, bezzeg a vona gábor az egy neonáci áruló. Teljesen logikus.
Csak azt nem értem hogy akkor románia mért hagyott le minket…

Kamper:
“És a százalékok (amik nyilván nincsenek bent a tv2 naplójában) rögvest legitimálják is a tyúktolvajok megölését”
Nézd, nyilván nem legalizálják, de 18 évnyi terror után nem meglepő. Nem jó az amerikai
“vajon annak a cigány fiúnak, akiket két mp3-letöltés közben agyonszúrt a fehérember, kirakták a cipőjét a Szabadság térre?”
nem tudom, vajon hány cigányt szúr le magyar egy évben? hány magyart szúl le cigány egy évben?
az arány szvsz gy 2/2000 körül mozog… de azok a hülye arányok nem mutatnak semmit…

“Nagyon-nagyon könnyű mindig másokban látni a hibát.”
Minap egy 2 oldalas írásom jelent meg a hunhíren amiben a hülye, baromállat, pesten gyújtogató neonáczikat oltottam. Előtte 2 héttel a cigánybűnözésről írtam egy részletes cikket, konkrét megtörtént esetek kapcsán. Én már csak egy ilyen gonosz emberke vagyok.

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 9:27 pm. #.

Csak ismételni tudom a kulcsmondatomat: a bűnös bűnös, az ártatlan meg ártatlan. Marhára mindegyek az arányok.

Posted by kamper, on szeptember 21st, 2008, at 9:32 pm. #.

Te honnan tudod, hogy a számítógépem egy zacskó uborkát ér csak? Most is fagyogat. Csak jót tennének nekem, ha elvinnék.

Ámbátor a többi íróval is, mert egy csomó zseniális regényötlet eltűnne.

Posted by sheenard, on szeptember 21st, 2008, at 9:33 pm. #.

Hát cseréld be a gépet egy zacsi uborkára a Lehelen.

Posted by kamper, on szeptember 21st, 2008, at 9:39 pm. #.

Nem tudom, Kedves GáborV (elég baj, hogy a Gáborok közt ilyenek vannak, szégyenlem a keresztnevem). Én szabolcsi gyerek vagyok. És nem láttam a 18 évnyi terrort. Nem lettem ultramagyar. Nem gyűlölök egy népet/nemzetet/nemzetiséget. Persze, elítélem a bűnözést. De azt is, aki gyűlöletet szít, aki ilyen-olyan okokra hivatkozva ártatlanokat bánt mind fizikálisan, mind szellemileg-erkölcsileg. Én velük szemben vagyok elfogult. Elismerem, ez az én hibám.
Ami a rendőröket illeti, ezt azt hiszem mondtam már párszor: aki megdob egy rendőrt, azt rabolják ki a nyílt utcán. Az ilyen úgyse akar szabályok közt élni, akkor tessék.
Ezt a szovjet emlékműre dobandó cipőkkel kapcsolatban: elnézést, az az emlékmű nem a II. vh-ban meghalltakért áll? Iván, Igor, Kosztya, Szergej etc. katonákért, akik nem voltak kommunisták, csak orosznak születtek, és idekerültek, egy jelentéktelen kis országba, ahol egy olyan eszme ellen kellett harcolniuk, ami az emberiség 70%-át alsóbbrendűnek tartotta - köztük a dicső ezer éves nemzetet. Én becsülöm azt, aki az életét adta egy semmilyen országért, mégha utána ezreket (köztük anyám nagyapját) hurcoltak el stb. Elég szégyen hogy ezeknek az embereknek az emlékén tapostok.
A Gárda meg csak piperkőcök gyülekezete. Én nem vagyok magyar?
Cigánybűnözés. Magyarbűnözés. Románbűnözés. Osztrákbűnözés. Nálam ennyi van: bűnözés. Ja, és aki felszedi az utcakövet, az az én tulajdonomat rongálja, mert az ország MINDANNYIUNKÉ! Még ha ezt a többség nem is veszi észre.
A politikusokról nem beszélek, szerintem mindkét oldal rosszul értékelte és kezelte a helyzetet.
Elég nagy szégyen hogy ez kell a magyarnak. Erről vagyunk híresek, nem a Balatonról…
Az ilyesmi mindig felb@ssza az agyam.

Posted by acélpatkány, on szeptember 21st, 2008, at 9:47 pm. #.

A Gábor egy rasszista név! Miért nem azt a nevet adta neked anyád, hogy Mózes? Már az anyád is egy mocskos rasszista volt!

Posted by Dávid Népe, on szeptember 21st, 2008, at 10:03 pm. #.

“Nem gyűlölök egy népet/nemzetet/nemzetiséget.”
Egyetértünk. Nekem sem bőrszínnel van a gondom hanem egy jelenséggel ami a rendszer váltás egyik mellékterméke. Képzeld Szombat este egy cigány lánnyal táncoltam. Ugye milyen mocskos rasszista vagyok?

“. Én becsülöm azt, aki az életét adta egy semmilyen országért, mégha utána ezreket (köztük anyám nagyapját) hurcoltak el stb. Elég szégyen hogy ezeknek az embereknek az emlékén tapostok.”

Tudod mi tapos ezrek emlékén? az hogy emlékmű áll azoknak a kozák állatoknak akik megerőszakoltak 1millió magyar nőt. Tudod a németek megöldek 200 ezer zsidót. Szönyű indorító büncselekmény. A kommunizmus magyar áldozatainak számát úgy 600 ezerre becsülik. Hmm ha a szabadság téren a vöröscsillag helyett horogkereszt állna akkor is így védenéd?
Vajon Hansnak, Michaelnek, Ödönnek és Bélának mért nem áll emlékműve? Ők is csak kényszersorozott katonák voltak, akiknek gőzük nem volt világnézeti kérdésekről…
Nem is értem hogy mért nincs mellszobra az atombombát ledobó amerikai pilótának hirosimában.
Te egyszerüen hülye vagy. Ennyi.
“eszme ellen kellett harcolniuk, ami az emberiség 70%-át alsóbbrendűnek tartotta”
A kommunizmus a lakosság 70% alsóbrendűnek tartotta, tudod osztályharc… Zsenikém… JA hogy te nem is halottál arról hogy a kommunisták úgy 120 millió embert öltek meg a marx-i elvek alapján?

“A Gárda meg csak piperkőcök gyülekezete.”
Érdekes módon amióta vonulgatnak egyes településeken ott tizedére csükkent a bűnözés… Biztos a rendőrség lett ügyesebb ott.

“az az én tulajdonomat rongálja, mert az ország MINDANNYIUNKÉ”
Az is ennyire zavarta a szemed amikor 8000Ft-ért eladták Hornék a Budapestbankot. Ha nem hiszed el olvast el az idevágó ÁSZ jelentést.

“Elég nagy szégyen hogy ez kell a magyarnak”
Egyetértünk.

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 10:06 pm. #.

“Ez így van! A cigányok és a zsidók sokkal tisztességesebbek, mint ti, mocskos semmirevaló tisztátalan magyarok! Tenyésztjük a cigányokat tonnaszámra, és amikor már jól elszaporodtak, kiírtunk titeket, és a szánalmas városaitok helyét felszórjuk sóval, hogy a mocskos fasszopó fajtátoknak mégcsak az írmagja se maradjon! MEGDÖGÖLTÖK! !! יהוה ”

Igen, én vagyok a hülye…

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 10:08 pm. #.

Te GaborV, feltűnt, hogy már csak vagdalkozol össze-vissza?

Posted by kamper, on szeptember 21st, 2008, at 10:11 pm. #.

GaborV. ne személyeskedj, kérlek, ne nevezzünk senkit hülyének. És ez mindenkire áll, kérlek benneteket.

Ugyanakkor azt kell mondanom két éve nyolc milliárdba kerültek a rendbontó tüntetések. Nagyon jó, mert gazdag ország vagyunk. Kifizetjük a következő két évben is ezt a nyolc milliárdot.

Mellesleg Hansnak is kijár ma már a katonai temető, a holtaknak járó tiszteletadás. És ne keverjük össze a politikát az emberi soroskkal. Iván és szergej, amikor épületről épületre visszafoglalták Budapestet a németektől, akik szerint a magyar is alacsonyabb rendű faj volt, akkor igenis a mi boldogulásunkért harcoltak. Hogy aztán 1945-48-ban a politikusi játszmák miatt az lett ebből, ami lett, az nem az orosz kiskatonák hibája. kijár nekik az emlékmű. Biztos vagyok benne, hogy az a démonizált mélymagyar, aki ezt megdobálja, az nem menne el jószolgálati misszionáriusnak pl. Afrikába, mert nem tudja, mi az a jószolgálat, vagy mi az az önfeláldozás másokért.

A tisztességről ne is beszéljünk…

Posted by sheenard, on szeptember 21st, 2008, at 10:15 pm. #.

” Iván és szergej, amikor épületről épületre visszafoglalták Budapestet a németektől, akik szerint a magyar is alacsonyabb rendű faj volt, akkor igenis a mi boldogulásunkért harcoltak.”

meg a napi vodka adagért.
Tudtad hogy 44′ ősze után érvényben volt a napi parancs miszerint minden magyar és német nőt meg kell erőszakolni?

“Te GaborV, feltűnt, hogy már csak vagdalkozol össze-vissza?”
elnézést kérek. Bocsánat hogy megzavartam a mónikasós álomvilágot.

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 10:23 pm. #.

az a szomorú hogy ti csak egy részét látjátok meg a valóságnak. Bizonyos elemek elkerülik a figyelmeteket. a kérdésemre nem válaszoltál.
Szerintetek csúnya dolog%-okkal vagdalkozni de öszöd az helyénvaló…

én vagyok a hülye hogy próbálok ellent mondani a hetihetesnek

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 10:25 pm. #.

Ugye megmondtam.

Posted by kamper, on szeptember 21st, 2008, at 10:27 pm. #.

“Ez így van! A cigányok és a zsidók sokkal tisztességesebbek, mint ti, mocskos semmirevaló tisztátalan magyarok! Tenyésztjük a cigányokat tonnaszámra, és amikor már jól elszaporodtak, kiírtunk titeket, és a szánalmas városaitok helyét felszórjuk sóval, hogy a mocskos fasszopó fajtátoknak mégcsak az írmagja se maradjon! MEGDÖGÖLTÖK! !! יהוה ”

Igen, én vagyok a hülye…

Posted by GaborV, on szeptember 21st, 2008, at 10:32 pm. #.

“Iván és szergej, amikor épületről épületre visszafoglalták Budapestet a németektől, akik szerint a magyar is alacsonyabb rendű faj volt, akkor igenis a mi boldogulásunkért harcoltak.”

Ez így van. Eleve ezzel indultak el otthonról. Nem Orosz Anyácska iránt érzett szeretet, a németekkel szembeni gyűlölet, vagy a parancsmegagadás esetén járó retorziók miatt harcoltak. Nem ám. A magyarok boldogága hajtotta őket.

Na haragudj, de aki ilyet le bír írni, annak olyan torz képe an a világról, hogy véleményét a legcsekélyebb mértékben sem lehet komolyan venni.

Csinálj magadnak egy forró kakaót és feküdj le, a gyerekeknek már ágyban a helye.

Posted by Azurka, on szeptember 21st, 2008, at 10:51 pm. #.

GáborV, köszönöm a kedves szavakat. Igazán értelmes dolog lehülyézni. Sebaj, megszoktam, én úgysem vagyok nektek magyar.
Nem hallottam a kommunizmusról… Ez vicces. Hiába is mondanék szerintem bármit, a te szemedben hülye maradok.
Láttad a Sztálingrád című német filmet? Az ott harcoló német katonákról szól. Én szeretem azt a filmet. És a Tizedes és a többieket? Nézd meg, ha leszeded a kommunisták iránti kötelező szimpátiát, egész érdekes dolgokat megláthatsz. Pl. hogy ott mindenki magyar, mégha nem is ugyanúgy látja a dolgokat.
Ja, amúgy ha mi csak részigazságokat látunk, akkor meg kell mondjam, nekem úgy tűnik, te is csak részigazságot látsz, csak a másik részét…
A Gábor egyébként eredetileg zsidó név (aka Gábriel).

Posted by acélpatkány, on szeptember 21st, 2008, at 11:18 pm. #.

Apropó: hol védtem én a politikusokat?

Posted by acélpatkány, on szeptember 21st, 2008, at 11:21 pm. #.

Nem, nem a boldogulásunk volt a zászlajukon. Lehet, hogy azt sem tudták, hol vannak. És választásuk sem volt. De kitolták a német hadsereg tagjait a városból, akik még tisztességesen lerombolták Budapestet maguk mögött. Akik itt haltak meg - és azt nem lehet vitatni, hogy értünk is -, azok akkor is megérdemlik a szobrot, ha fogalmuk sem volt, eszik vagy isszák Magyarországot.

(Nyilván a személyiségük is más-más volt, nem lehet azt mondani, hogy mindegyik orosz rohadék volt. Persze gyűlölni mindig könnyebb, mint gondolkodni.)

Posted by sheenard, on szeptember 22nd, 2008, at 6:45 am. #.

GabrielV:
Nekem a magyarbunozessel van gondom. Kulcsar, Princz, Orban, Gyurcsany, |Torgyan es a tobbiek. Kulcsar egymaga tobb kart okozott, mint az altalad romabunozesnek titulalt romak altal elkovetett buncselekmenyek tobbszorose. Persze johetsz azzal a demagogiaval, hogy ha egy nenitol elveszik a 10E foritjat az szornyubb, mint amikor milliardokat sibolnak el - de demagogia: minden kart te, en, sheenard es persze a nenike terit meg.

Egyebkent tudtad, hogy amikor dicso biciklis alakulataink a don kanyarba mentek (van ilye hallod, egy szuveren orszagot csak ugy megtamadni!!) akkor napiparancsba volt kiadva, hogy minden oroszt le kell loni? Sot jobbat mondok: minden zsidot, gyereket, ferfit vagy not agyon kell loni, vagy at kell adni a specialis alakulatoknak?

“A kommunizmus a lakosság 70% alsóbrendűnek tartotta, tudod osztályharc… Zsenikém… JA hogy te nem is halottál arról hogy a kommunisták úgy 120 millió embert öltek meg a marx-i elvek alapján?”

Nem alsobbrendunek. Hanem ELNYOMONAK. Bar erkolcsileg lehet filozofalgatni, hogy az elnyomo alsobbrendu-e vagy sem, de ez felesleges. Hozzateszem, hogy a melymagyarok altal hon imadott katolikus egyhaz TOBBSZAZMILLIO, akar milliard emberi eletet tett tonkre, pusztitott el, mivel alsobbrendunek - poganynak - tartotta oket. Sztalin vagy Hitler kismiska se volt a papakhoz kepest. Jelenlegi vezeretek hitlerjugendkent szolgalt - persze csak is eroszakkal kenyszeritettek ra - merthogy ilyen is van.

Ja es a vegere: ahol a Garda vonul, ott csokken a bunozes. Ez igaz. A terror es a diktatorikus hatalom mindig erosebb volt a demokracianal. Hitler alatt megszunt a bunozes nemetorszagban (a ketkezi bunozes, nem a feher v. szurkegalleros), Sztalin hatalma csucsan szintugy. Nagy Peter vagy Rettegett Ivan alatt csakugy. Ettol fuggetlenul en nem szeretnem, ha a mi jofele barna vagy feketeingeseink terrorral tennenek rendet. A terrort csakis alami szintre emelve tudom elfogadni, es akkor sem ezektol a neofasiszta barmoktol. Rendes, bocsuletes tirannus kell, megcsak nem is egy uj Szent Istvan (nem Szent Csurka Istvan), mert az o torvenyei is elteroen mertek - bar legalabb mertek. Szeretnek egy uj, felvilagosult tirannust, aki fejbelovet mindenkit aki az elmult 15 evben reszt vett az orszag kormanyozasaban, de ugyanugy a falhoz allitja a move vagy a garda tagjait is. Ha ijet tudsz, addig tanulj tortenelmet, szociologiat es legyen rendes vilaglatasod. a radikalizmus es a nacionalizmus nem hazaszeretet.

Posted by Brod, on szeptember 22nd, 2008, at 6:52 am. #.

Te, Brod, habár a mondanivalód első részével hellyel-nagyjából egyetértek, de azt azért mondd meg nekem, milyen is az a felvilágosult tyrannus, aki rögtön lelöveti a politikai ellenfeleit és minden ellenállási mozgalom magvát felszámolja az országban. Ja, hogy ezt azért tenné, mert ők, mocskos burzsujok, loptak??? Ez azért ismerős a történelemből. :P De az nem volt felvilágosult… És elkeserítelek: ilyen nincs is… Te egy álmodozó vagy…

:)

Posted by sheenard, on szeptember 22nd, 2008, at 7:08 am. #.

Sandor: Az ellenfelek lelovetese nem felvilagosult dolog, hanem 1. jogos buntetes 2. elrettento, 3. strategiailag szukseges. Felvilagosult diktator, ha a terrort csak a SZUKSEGES mertekben gyakorolja ezutan, es nem a szemelyes elvezetenek engedve, hanem a rend es nyugalom fenntartasa erdekeben. Pelda: Ha te arrol predikalsz a kocsmaban hogy az illeto diktator, es igen is tuntetni kell ellene - elso alkalommal 1 het elzaras, naponta 2 veressel, masodik alkalommal 2 het elzaras, naponta 3 veressel, es ha harmadik alkalommal is elofordul, akkor kivegzes :-) Felvilagosult, mert ha a jo edes anyukaja predikal ellene, akkor az is ugyanigy jarjon. Ha valaki autot gyujt fel, gyujtassek fel az o autoja is elso alkalommal. Masodik alkalommal o maga is. Ha valaki molotovkoktelt dob el, vessenek az o hazara is molotovkoktelt. Ha masodik alkalommal is megteszi, gyujtassek fel o maga. Ha valakit felgyujt a molotovkoktellal - gyujtassek fel o maga is, es masodszorra ez mar nem fordulhat elo. Ha valaki azert lop, mert ehezik es nem tudja eltartani a csaladjat, veressek meg, majd adassek neki munka, es annyi jovedelem, amibol meg tudnak elni. Ha ezutan is lop, vagassek le a bal keze, a kovetkezore a jobb is. Ha valaki a torvenyen kivul embert ol, olessek le o maga is. Ha valaki sineket es kabeleket lop, mert a csaladja ehezik, akasztassek fel, mert szolhatott volna, hogy adassek neki munka, amibol eltarthatna a csaladjat. Ha valaki allami penzt sikkaszt el, rakassek korbe az elsikkasztott penzzel es gyujtassek fel. Nem letezhet mas karhatalmi ero, csak is a tirannus ereje. Aki ilyen erobe szervezodik, az olessek el. Aki nem tekinti a homoszexualisokat egyenrangu es azonos jogokat megilleto allampolgaroknak, az hatulrol magasztaljak fel, ha masodik alkalommal teszi, olessek el. Aki vallast vagy fajt megkulonboztet es nem ismeri el azonos jogu allampolgarnak, az azonnal olessek el. Aki mas sorozatara szemet vet, az arasson vihart es olessek el :) es igy tovabb…

Posted by Brod, on szeptember 22nd, 2008, at 7:34 am. #.

Brod: “Felvilagosult diktator, ha a terrort csak a SZUKSEGES mertekben gyakorolja ezutan, es nem a szemelyes elvezetenek engedve, hanem a rend es nyugalom fenntartasa erdekeben.”

Oszt mi van, ha nem, ha elszalad a lovacska vele? Kicsit nehéz kontroll alatt tartani, ha az ellent mondókra (=ellenfeleire) default lelövetés vár. Meg eleve, mi a felvilágosult? A torta véges, valakinek mindig fájni fog, ha racionalizálunk, és még az is előfordulhat, hogy jogosan. A háború után tök jó dolog volt, hogy megtörték a klérus és az arisztokrácia hatalmát, de a kitelepítettek között gondolom jó pár olyan akadt, aki személy szerint tök vétlen volt az elnyomásban. Felvilágosult volt-e, amit és ahogy tettek?

Posted by sezlony, on szeptember 22nd, 2008, at 7:44 am. #.

“Ha ezutan is lop, vagassek le a bal keze, a kovetkezore a jobb is. ”
aza baja ezekkel, hogy nem lehet visszacsinálni. Mert mi van, ha utóbb kiderül, hogy ártatlan? Mi van, ha nem derül ki, de tényleg ártatlan volt? A bűnösség kimondása ügyvéden, ügyészen és bírón is múlik, és máris bejönnek az előítéletek, a pénz hatalma stb. Fehérgalléros figurákat aligha látnál levágott kézzel.
Nekem bőven elég lenne, ha sittre vágnák, aki megérdemli… Az is jobb lenne, mint ez az ejnyebejnyézés, ami most megy, és még türannosz se kellene hozzá.

Posted by sezlony, on szeptember 22nd, 2008, at 7:49 am. #.

Ezert mondtam mindig, hogy kellene! Ha belegondolsz, az igazsagszolgaltatas csak akkor mukodhet(ne) tokeletesen, ha megfelelo emberek iranyitanak. Ezeknek a kivalasztasa is a tirannus dolga. Ez egy kepzeletjatek, amiben ha abbol indulok ki hogy a tirannusom tokeletes, akkor a megfelelo embereket allitja a megfelelo posztokra. Akkor nem fordul elo tevedes. Ezert nem szaladna el vele a lo sem :) Egyebkent igaz, valakinek mindig fajni fog, mert az erdekek kulonboznek. Altalanos erkolcsi jo nem letezik, mint ahogy egyetemes ertekek sem - de a lokalis, helyi ertekrend viszonyleg konnyen definialhato es ertelmezheto (mielott sandor lecsap ra: ezek az ertekek mashol meg nem mukodnek ugye). Es ha a tirannus ezeknek a helyi ertekeknek felelteti meg a torvenyeket es a nemzetet, akkor nem erdekel, hogy akiknek ez nem tetszik, azok mit csinalnak. El lehet menni :) es inkabb menjen el, mint szembe keruljon a torvennyel.

Sezlony: felvilagosult nem volt amit tettek a kitelepitesekkor, viszont az ervenyben levo erteknek megfelelo tett volt.

Posted by Brod, on szeptember 22nd, 2008, at 7:57 am. #.

kedves dolog ezzel a százalékokkal, statisztikával való dobálózás. főleg, mikor azt látom a tévében egy transzparensen - a miskolci rendőrkapitányságot “idézve” -, hogy a rablások 90(?) %-át romák követik el. ezzel (is) csak az a gond, hogy nincs ilyen kimutatás. a miskolci rendőrök sem készítenek statisztikát. asszem kb. két évtizede nem kerül be a bűnügyi nyilvántartásba olyan információ, hogy az illető elkövető valamely kisebbséghez tartozik-e. ha jobban belegondolunk, mi alapján lehetne ezt mérni? attól tegyük függővé, minek tartja, vallja magát az illető? vagy a Kovács Béla rendőrzászlós ránéz az áruházi tolvajra és ha sötétebb árnyalatú a bőre, beírja a B-T lapra, hogy roma? vagy a neve alapján próbál az illető származására következtetni?
meg hát amúgy is, a bíróságon (elvileg és ahogy én tapasztaltam) nem az számít, ki milyen származású. persze, ez ettől még lehetnek elvakult bírák és szimplán rossz döntések is, mindenesetre nem kell mindjárt minden ügy mögött országos méretű összeesküvést látni.

“Nem rasszista vagyok, csak:
én láttam már megerőszakolt lányt, te nem
láttam már kifosztot idps hölgyet sírni, te nem
láttam már szétlopott tanyát, te nem
láttam már véresre vert fiatalt, te nem
én tudom miről beszélek, te nem
ennyi”

képzeld, GaborV, én is láttam, mégsem “használom fel bizonyítékként” vagy valamiféle kétes “erkölcsi” alapként, hogy érzékeltessem, nem vagyok rasszista. talán mert én tényleg nem vagyok rasszista…

Posted by Jud, on szeptember 22nd, 2008, at 8:24 am. #.

Brod: ja, hogy képzeletjátszunk? Akkor képzelhetjük azt is, hogy az emberek nem utálják egymást, mindenki jó, a demokráciára pedig érettek vagyunk. És megint csak nincs szükség a felvilágosult zsarnokra. :)

Posted by sezlony, on szeptember 22nd, 2008, at 9:41 am. #.

Sezlony: en pl jo zsarnok lennek. Teged tananyagga tennelek, elobb csak irodalom orara, de ha sokat dumalsz, bunteto jogbol is :)

Posted by Brod, on szeptember 22nd, 2008, at 11:02 am. #.

Nekem a magyarbunozessel van gondom. Kulcsar, Princz, Orban, Gyurcsany,

zsidó zsidó cigány zsidó

Posted by Macska, on szeptember 22nd, 2008, at 11:29 am. #.

“TARTALÉK TERV- Szlovákiában egyszerüen pontott tettek az ügy végére. SZanaszéjjel vertek pártucat cigányt azóta a cigánybűnözés megszünt ott. Nem mondom hogy jó megoldás, de ott bevált.”

Tartalék terv - Magyarországon egyszerűen pontott tettek az ügy végére. Szanaszét könnygáz gránátozták és gumibotoztak pár tucat maszkos orkot azóta nem borigatnak kocsikat és nem gyújtogatnak. Nem mondom, hogy jó megoldás, de itt bevált.
Mintha azt mondanád egy nőnek: Nem mondom, hogy megdugnálak, de jól esne.

Posted by Kerwin, on szeptember 22nd, 2008, at 6:51 pm. #.

Macska, neked aztán szép bináris a világképed.

Posted by sezlony, on szeptember 22nd, 2008, at 8:21 pm. #.

Kezdek morcos lenni… Egyik pesti fenegyerek se hajlandó válaszolni arra az egyszerű kérdésre, hogy Bp-n vannak-e olyan kerületek, amikbe nem szívesen tennék be a lábukat, és miért lenne ez…
Van, ami az enyém, van, ami a tiéd… Tulajdonviszonyok… Egy egészséges társadalomban mindenki tiszteli a tulajdont, nemzetiségre tekintet nélkül. Egyes emberek megunták, hogy meglopják őket, félniük kell… És ez jogos.

Posted by Malkavita, on szeptember 22nd, 2008, at 8:27 pm. #.

Malkavita: vannak roma bűnözők, igen. És vannak falvak, ahol bizonyos roma bűnözők rettegésben tartanak családokat. Igen. De ez nem jelenti azt, hogy 220-at húzni a kerítésbe erkölcsös lenne vagy éppen hogy hülyeségeket terjesztve rájátszani a félelemre és a gyűlöletet az egekig szítani.

Ha ez így megy tovább, emberek fognak meghalni… Még többen és még feleslegesebben… És csak szörnyűbb lesz.

Posted by sheenard, on szeptember 22nd, 2008, at 8:38 pm. #.

Malkavita: engem az elmult 13 evben 3szor akartak megverni, ebbol 2szer amikor 8kerben laktam, egyszer meg amikor a dembinszkyben (7ker). Amire ki akarsz jukadni, pl. 8ker a roma bunozes melegagya, illetoleg a 7ker meg kinai terulet (Kedvenc hazfeliratom volt akkoriban: Megesznek a kinaiak!) - es erdekes modon, mind a 3 esetben feherek kotottek belem. Akkor ok biztos harcos zsidok voltak, nemigaz?

Amikor a Kiraly u-ban laktam, egy fenomenalis reggeli dugas miatt kestem le a Hello bar reggeli felrobbantasat - ha nem szexelunk, akkor pontosan rank robban az epulet, mivel minden reggel a Hello elott setaltunk el. A robbantast feherek rendeltek meg, es feher (szerb/szlovak/jugoszlav) hajtotta vegre. Egy masik alkalommal, pont meloztam, amikor az arabot felrobbantottak a Kiraly masik vegen, az egesz u. le volt zarva, nem engedtek be, nem tudtam hazamenni. Az elkoveto szinten jugo bergyilkos volt. Es feher.

Amikor koleszos voltam Martfun, 3 evig terrorizaltak a koleszosokat a tuchtig feher HVCS-k, az egyik haveromat hatan vertek meg - egyetlen bune, hogy koleszos volt - majd lefogtak, es ongyujtoval megegettek az orrat. Aztan amikor a rendorok nem tettek evekig semmit, szepen negyvenen elrendeztuk a helyieket. Persze ok is feherek voltak.

Amikor Martfun az Amor sorozobe bejott 20 asos-kapas tiszafoldvari parasztlegeny es jol szetvertek mindenkit, akkor se lattam romat, es akkor se amikor a martfui galeri ifakon atment foldvarra es bosszubol szetvertek a vasgatyas bisztrot.

Erdekes nekem sokkal tobb gondom van a tuchtig feher keresztyen gyerekekkel. Az is igaz, hogy romat se lattam meg szekhazat gyujtani meg kocsikat… Lassan ott tartok, hogy inkabb tamogatnam politikailag Kolompar Orbanekat, mint a melymagyarokat.

Posted by Brod, on szeptember 23rd, 2008, at 6:10 am. #.

Lassan olyan itt a hangulat, mint az Erőszak Anonim Áldozatainak egy foglalkozásán :) Akkor én is felállok: sezlony vagyok, és vertek már meg magyarok és romák is a szülővárosomban. Most akkor utálnom kéne a cigányokat és a magyarokat is?

Posted by sezlony, on szeptember 23rd, 2008, at 8:30 am. #.

Milyen verekedős gyerekek gyűltek már itt össze! Ki hitte volna…

Posted by sheenard, on szeptember 23rd, 2008, at 9:15 am. #.

Sheen! Nézzél már utána légyszi, senki nem húzott a kerítésbe 220-at…
Egyébként épp tegnap találkoztam egy haverral - épp a buszt vártam -, akit nem láttam már évek óta. Kezet fogtunk, pár szót beszélgettünk, és ment tovább. Csak azért említem, mert fekete hajával és sötét bőrével elmehetne négernek, annyira igazi roma. Attól még rendes ember. Amikor felszálltam a buszra, olyan bűz fogadott, hogy a következő megállónál kénytelen voltam leszállni, és inkább hazagyalogoltam. Csak három romát számoltam meg, de a szaguk…. hát valami irtózatos volt.
Szóval ezzel csak azt akarom mondani, hogy van ilyen is, van olyan is. Van fehérben is öltönyös, aki milliókat lop el, és van olyan is, aki büdös, erőszakos gazember, és ugyanez megvan cigányok között is.
Ami engem sokkal jobban aggaszt, hogy itt a tolvajok, a tetten ért, lebukott tolvajok az utcán sétálhatnak, visszamehetnek a károsulthoz, és halálosan megfenyegethetik, az pedig nem tehet semmit ellene. És ez nem etnikumról szóló kérdés.

Posted by Cornelius, on szeptember 23rd, 2008, at 12:13 pm. #.

Akinek nem tetszik, hogy ennyiféle ember és gondolkodásmód létezik, és le akarja redukálni azt én nagyon, sajnálom. A nácik ilyenek és szerintem bekaphatják a faszomat tövig! :)

Posted by nyuzga, on október 10th, 2008, at 7:13 pm. #.

Nyuzga, most nagyon kirekesztő voltál :)

Posted by sheenard, on október 10th, 2008, at 7:40 pm. #.

A David népe nevében író ember, nem zsidó. Gárdista lehet, vagy valami elvakult pszichopata. Amit ír megtévesztés céljából írja. Fenntart egy mítoszt. A zsidóknak semmi baja a magyarokkal és nem törekszünk semmiféle világuralomra. Kitalált legendák körül keringtek és nem létező dolgokkal foglalkoztok, ahelyett, hogy az országotokat építenétek.
Tisztelettel,
Landauer Szilárd

Posted by Landauer Szilárd, on június 9th, 2009, at 6:45 am. #.

Leave a comment!


e-mail (required, but will not be published)


Message

 

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Hogy bizonyítsd, nem spamrobot vagy, kérlek, írd be a képen található szót.

Anti-Spam Image

© 2007 Anthony Sheenard blogja, powered by SFportal Sci Fi Magazin.